Reklamní tipy, které stojí za vyzkoušení
Existuje mnoho způsobů, jak můžete svým potencionálním zákazníkům, že jste na trhu a že o ně stojíte. Volba prostředku, kterým ji tuto skutečnost dáte najevo, je stejně důležitá, jako samotné poselství o vaší existenci. Každý z možných prostředků má své výhody i nevýhody a samozřejmě také záleží na vašich finančních možnostech, ne každý podnikatel si může dovolit reklamu v celoplošné televizi. Pojďme se tedy zaměřit na možnosti, které jsou k dispozici pro menší podniky.
Čím osobnější, tím přesvědčivější
Pokud chcete přivábit nové zákazníky, vždy se vyplatí co nejosobnější přístup. Při osobním kontaktu můžete komunikaci lépe zaměřit na daného zákazníka, nabídku lehce poupravit jeho potřebám. Nevýhodou může být v současné době, kdy agenti a zástupci všech možných firem útočí na zákazníky na každém kroku, určitá ostražitost a znechucení lidí z těchto praktik. Někteří se bojí útoku na své soukromí, a tak se raději jakémukoliv osobnímu kontaktu raději hned na začátku vyhnou.
Jaké jsou další možnosti navázání kontaktu se zákazníkem?
Velmi užitečnou a účinnou metodou je novinová inzerce. Dobře poslouží k tomu, abyste o své existenci dali vědět širšímu okolí. Volte takový tisk, který bude nejlépe korespondovat s vaší nabídkou. Podobně funguje inzerce v časopisech. Plakáty a prospekty jsou relativně levnou formou komunikace. Dobře však zvažte jejich umístění, aby byla šance, že si jich povšimnou pro vás ti správní lidé. Další velkou skupinu tvoří reklamní předměty, mezi které bezesporu patří například velmi oblíbený reklamní textil, který může zahrnovat trička, polokošile, mikiny, čepice nebo také nákupní tašky. Pokud se rozhodnete pro tuto variantu, najděte si spolehlivou firmu, která Vám s výrobou potištěných či vyšitých textilních reklamních kousků pomůže. Mezi reklamní předměty lze dále zařadit: diáře, propisky, pivní tácky či kalendáře.